niedziela, 8 maja 2011

Rozdział piąty.

W listopadzie stan jej mamy pogorszył się strasznie. Kilka razy był u niej lekarz bo traciła przytomność lub nie mogła oddychać. 23 listopada jej mama śmiała się i żartowała jak nigdy. Oczywiście gadała same głupoty. Ciocia Majki przyszła po południu a, kiedy miała odejść zrobiło się już późno więc została na noc. Gdy jej ciocia spostrzegła ,że Maria odkrywa się powiedziała o tym babci Majki ale ta stwierdziła ,że jej jest tylko gorąco i ją przykryła . Jakieś pół godziny później jej mama zaczęła się robić od nóg zimna a jej ciocia krzyknęła:
-ona umiera!
wszyscy powstawali a że była godzina 3 nas ranem nie wiedzieli co się dzieje, Przybiegli do pokoju a ich mama oddychała już po raz ostatni .Trzymała w ręku gromnicę, którą dała jej babcia a jej ostatnie słowa brzmiały :
-o Jezu o Jezu 
I to był koniec .Zmarła.
Mała Majka zaczęła krzyczeć i płakać.Wszyscy przytulali jej mamę chociaż wiedzieli że nie żyje.Ona już nie wróci powiedziała jej ciocia .A po tych słowach Majka położyła się obok mamy i przytuliła ją płacząc
Nawet jej starszy brat choć nigdy nie płakał ,rozpłakał się jak małe dziecko.
...

moblo

7 komentarzy:

  1. o wow!
    bardzo mi się podoba, przeczytałam wszystkie pięć rozdziałów i powiem szczerze, że na piątym oczy mi się zaszkliły. świetne!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jak już pisałam w innych odpowiedziach : Zycie :/
    Dodam, ze moje :/
    Ale czekaj na następne ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję, ale w połowie z moim też się zgadza.

    czekam z niecierpliwością i proszę o dłuższe! :D
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak już napisałam w poprzednich ja go chyba kasuje bo jakoś to pisanie mi nie idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byś chciała skasować.Xd jak Ty masz już napisany yy 9 rozdział .?;D tobie nie musi się podobać .xD ważne że mi i 'innym ' się podoba.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. racja .
    nie kasuj nawet!
    czytać chcemy dalej ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, ze pocieszacie i wgl ale jakoś na serio nie czuje tego bloga :/

    OdpowiedzUsuń